tiistai 19. marraskuuta 2013

Black&white ja höpöttelyä

Heippa! Aika menee niin älyttömän nopeesti, viikot vierii, päivät vilahtaa silmien ohi. Tuntuu että aikaa ei jää oikein mihinkään. Viikonloput menee viellä nopeemmin kun arki. Yritän rentoutuu mut mie oon sellanen että oon höseltämässä koko ajan! En osaa vaan olla ja hengähtää. Sellanen taito ois hyvä olla, sen avulla arjessakin osais rentoutuu. Miun ajatukset pään sisällä on kun pyörremyrsky, ajattelen kaikkia asioita yhtä aikaa. En oikeestaan ees tiiä mitä pitäsi ajatella. Oon tosi ailahtelevainen. Välillä oon tosi ilonen ja pirtee kun taas yhtäkkiä mieliala laskee ja kaikki tuntuu menevän pieleen. Teen jotain mitä kadun myöhemmin, huudan, haastan riitaa. Oon ilkee vaikken tarkota sitä. Teen kaikesta liian monimutkasta, ois paljon helpompiakin tapoja tehä asioita. Oon samalla tosi väsyny mut samalla myös osaan ettii asioita jotka tekee miut onnelliseks ja jotka antaa voimaa.  Yks sellanen asia on joulu! Onko siellä ruudun toisella puolella muita jotka on ihan hurahtaneita niihin kynttilöihin, jouluvaloihin, ihanaan jouluruokaan (erityisesti suklaaseen,haha), ja siihen ihanaan tunnelmaan? Se on niin kiva piristys talveen, vaikka ulkona oiskin kylmä niin sisällä on tosi lämmin tunnelma! Se on miusta ehottomasti vuoden parasta aikaa kesän lisäks. No mut jätetään nää höpöttelyt taas tähän, oli vaan pakko taas tulla jakamaan miun ajatuksia tänne. Pääasiassa miulla kuitenkin menee tosi hyvin, oon onnellinen, mut välillä se väsy vaan iskee, mut siitä kyllä aina sitten piristyy. :-)Ps. Muokkailin kuvia muuten vähän erilailla, mustavalkoseks pitkästä aikaa ja silleen, mitäs tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. Voiko suklaan luokitella ruuaks? :D Jos voi, niin koulussaki vois olla suklaata ruokana<3 o.o

    VastaaPoista
  2. Voi apua miten nätti ja niin sulonen sä oot :3 Aivan mielettömän upeita kuvia !

    VastaaPoista

Ja ilahduta hilja-miinaa (-: